شهیـــد محمـــــد حسیــــن زاده نوری

بسیج مسجد کاظمبیک بابل
شهیـــد محمـــــد حسیــــن زاده نوری

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام محمـــــد حسیــــن زاده نوری از بسیجیان پایگاه علی بن ابیطالب ع مسجد کاظمبیک بابل است که به همت اعضای واحد دانش آموزی این پایگاه پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : غفور
تاریخ تولد : 1346/06/26
تاریخ شهادت : 1364/11/23
محل تولد : بابل
گلزار ارامگاه معتمدی بابل
نحوه شهادت : اصابت ترکش خمپاره به سر
محل شهادت : کارخانه نمک فاو - بصره-عملیات والفجر 8

بایگانی

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

جهت دریافت تصاویر یزرگتر روی آنها کلیک نمائید ....

 

  
میثم میثم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۰۵:۴۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

میثم میثم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۰۴:۵۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
میثم میثم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۰۴:۴۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بسم الله الرحمن الرحیم
شهید محمّد حسین زاده نوری فرزند مشهدی غفور یکی از پیروان پاک و صدّیق امام حسین(ع) در تاریخ 26/6/46 در خانواده زحمتکش و دوستار اهل بیت(علیهم السلام) در شهرستان بابل متولّد و در همان دوران کودکی همراه برادر بزرگترش باری سرنگونی رژیم طاغوت شرکت فعّال داشت تا آنجا که روزی مأموران شاهنشاهی با همین سنّ کم (امّا فعّال) تعقیب کردند و برای اینکه به دست مأمورین نیافتد در نزدیکی مسجد کاظمبیک بابل به یکی از منازل پناه می برد و همچنین پس از پیروزی انقلاب اسلامی با برادران کمیته و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همکاری فعّال داشت و در دوران دفاع مقدّس که ابتدا سنّ او اقتضای جبهه نمیکرد او به همراه دوستانش در نگهبانی از شهر به عنوان بسیجی همکاری می نمود.
بعضی اوقات به همراه دوستان شهیدش به مزار شهیدان در آرامگاه می رفت تا جایی که در داخل قبر ناله و زاری و استغفار می کردند و به محض اقتضای سنی به میدان نبر رفتند و ابتدا به کردستان در شهر مریوان به مدت سه ماه انجام وظیفه نموده و پس از آن به مدت سه ماه جنوب کشور در لشکر25کربلا حضور پیدا کرده و بار سوم در منطقه جنوب همین لشکر در گردان حمزه سیدالشهدا(علیه السلام) به عنوان تیربارچی در عملیات والفجر8 در فاو شرکت نموده و در این عملیات دوبار شرکت فعال داشته و مرحله سوم در تاریخ23/11/64 ساعت 4:30 صبح به وسیله ترکش توپ در نزدیکی نمک فاو به شهادت رسید.
                              والسلام...

میثم میثم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۰۴:۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

کلیپ شهید محمد حسین زاده نوری

اینجا کلیک نمائید .....

 

مزار شهدای آرامگاه معتمدی بابل

دانلود فیلم اینجا کلیک کنید ....

 

 

میثم میثم
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۷:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

وصیتنامه شهید محمد حسین زاده نوری

 

 

  خداوند را شکر می کنم که در این زمان مرا به دنیا اوردی که بتوانم سرباز کوچک اسلام باشم ،خداوندا نمی دانم مرا قبول می کنی،ولی من عاشق اسلام وحسین زمان ان اسوه تقوا می باشم ،امروز روز امتحان هر شخصی است .امروز روز پاسخ به ندای حسین زمان است ،باید اسلام را یاری کرد.امروز تمام کفر جهانی علیه اسلام بر خاسته اند، امروز اسلام عزیز به دست من و شما سپرده شده، خداوند بزرگ به من توفیق داد تا به یاری اسلام وحسین زمان بشتابم .

 

 

شما ناراحت من نباشید .

 

 

راهم راه حسین (ع) و انشاا.. پایان کارم رسیدن  به آقا امام حسین (ع) است ، برادران پاسدار کمیته ی انقلاب اسلامی وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولین : باید در برابر فساد های شهواتی و جنسی و اعتیاد عکس العمل از  خود نشان دهید واعلام کنید که اسلام پاک کننده ی آلودگی هاست شما سنبل انقلاب هستید لحظه ی از جان فشانی  در راه انقلاب اسلامی  کوتاهی نکنید  سعی کنید همیشه در خط امام و گوش به فرمان امام باشید لحظه ای به منافقین امان ندهید که بتوانند کاری بکنند، شکست ما وقتی است که بین مردم تفرقه بیفتد. مواظب باشید که دشمن نتواند بین روحانیت و مردم تفرقه بیندازد، بنده با چشمان باز و گوش شنوا و زیان گویان بسوی اسلام رفتم و اسلام عزیز را در آغوش خود گرفتم و به سوی خدا پر کشیدم .

 

 

( وصیت درباره زیادی واسراف )

 

 

اگر جنازه ام آمد خرج زیاد و اسراف نکنید، اگر می خواهید خرج کنید به حساب جبهه دهید.

 

 

(وصیت درباره ی نیامدن جنازه ام)

 

 

جنازه ام اگر نیامد ، ناراحتی نکنید شاید خدا می خواهد من گمنام باشم و شاید خداوند مقدر کرده است. خدایا راضی هستم به رضای تو. اگر پیکرم تکه تکه شد ، ناراحت نباشید ، در عزای من لباس سیاه نپوشید که لباس سیاه لباس دوزخیان است.

 

 

میروم مادر که اینک کربلا می خواندم.

 

 

از دیار دوست یار آشنا می خواندم.

 

 

بانگ هل من ناصر از کوی جماران میرسد.

 

 

در طریق عاشقی روح خدا می خواندم.

 

 

پدر و مادرعزیزم، ناراحت نباشید که مرا داماد نکردید.زیرا لباس دامادی را خداوند در بهشت می پوشاند. خداوند در قرآن وعده داده است برای هر مرد مومن یک حوری هدیه می کند که زندگی جاوید در آن دنیا شروع خواهند کرد.

 

 

(وصیت به دوستان آشنایان)

 

 

اسلام در خطر است، فداکاری کنید، امام امت  را یاری کنید واگر اورا یاری کردید،بهشت برین در انتظار شماست ، نماز جماعت ونماز جمعه ودعای کمیل

 

 

ودعای توسل را فراموش نکنید که پیروزی ما در گرو خون شهیدان ودعا ونماز می باشد ،مال وجانتان را در راه خدا هدیه کنید، پروردگارا تو آگاه هستی که تنها برای تو و برای اسلام تو، قدم در این راه نهادم و لباس  خونین شهادت را بر تن کردم و برای این که این جامعه را زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(عج) گردانم به پا خاستم نه برای خواسته های نفسانی و نه برای مقام. بارالها تو خود آگاهی که هدفم جز تو نیست و یاری امام امت.

 

 

دوستان عزیزم، خط امام زمان(عج) ، خط رسول خدا(ص) می باشد. او از تبار ابراهیم خلیل الرحمان است . همانا که نفس کشیدن او برای اسلام می باشد. خداوندا نعمت وجود امام را چگونه شکرگذار باشم. وجودی که مارا از یوغ بندگی رژیم سرسپرده پهلوی به آن عمق جنایاتش بیرون آورد ، نکند .

 

 

گاهی مواقع کفر این نعمت کنیم، دوستان عزیز، اگر خلافی از من سر زد، مرا ببخشید به بزرگی خودتان. مرا از دعاهایتان فراموش نکنید و از خداوند قادر و توانا برای من طلب مغفرت نمایید.

 

 

 

(سخنی با خانواده ی عزیزم)

 

 

 

پدر و مادر عزیزم ، من دست های پینه بسته ی شما را می بوسم شما زحمات زیادی برایم کشیده اید. مرا ببخشید که کاری برای شما نکرده ام ، شما همچون حضرت ابراهیم (علیه السلام) هستید که اسماعیل (علیه السلام) را به قربانگاه می برد.

 

 

برای رضای خدا صبر نمایید که خداوند شما را دوست خواهد داشت.

 

 

بعد از مرگ من طوری رفتار کنید تا برای دیگران درس عبرتی باشد ، روح من را شاد کنید ودر مظهر امام زمان (عج) و مادرم حضرت زهرا (س) مرا رو سفید کنید. از کار های خیر استقبال کنید و مسائل شرعی را انجام دهید و بداند به غیر از راه خدا هیچ راهی ، راه رستگاری نیست و اگر کشته شدم فقط برایم دعا کنید تا خدا مرا در زمره ی شهدای کربلا قرار دهد.

 

 

خانواده عزیزم و محمد آقا،شب اول قبر بر مزارم قرآن بخوانید که من از عذاب خداوند میترسم.

 

 

برادران و خواهران اهل خانواده،بدانید که شهادت در راه خدا آرزوی من بود.در حق من دعا کنید و اگرگناهی در حق شما کردم مرا ببخشید.هیچ وقت در مرگم گریه نکنین و پیش خدا ناله نکنید که خداوند فریاد رس بی پناهان می باشد.

 

 

پدر جان نکند غمی بر چهره مردانه شما بنشیند،شاد باشید و بدانید که شهادت فرزندتان باعث سرافرازی شما در آخرت میباشد.

 

 

خواهران  و برادران عزیزم،فرزندان خود را خوب تربیت کنید تا پیام رسان خون بنده و شهدای دیگر جهان باشند،حجاب خود را رعایت کنید و همچون حضرت زینب(س)صبر کنید.

 

 

مادر جان مثل حضرت زینب(س)باشید و هرگز گریه نکنید تا من ناراحت نشوم و در مراسم مذهبی شرکت نمایید.خون باید می ریخت تا اسلام را آبیاری کند،مرا عفو کنید و به بستگان دیگرم میگویم خونم ریخت تا شما به سوی اسلام بیائید.آگاه باشید روز قیامت از شما سؤال می کنند که چرا از شهدا یاد نگرفته اید.

 

 

پدر و مادر جان و خواهران وبرادران مرا حلال کنید و راه مرا ادامه دهید و هرگز جلوی دشمن گریه نکنید و اگر جنازه ام  نیامد ناراحت مباشید.

 

 

محمد آقا وصیت من به شما این است که برای من قرآن بخوانید و اگر پولی دارم به کمیته انقلاب اسلامی و یا هرجای دیگر که خود صلاح میدانی تقدیم کنید،امام دعا کنید مرا ببخشید که بدی در حق شما کردم و پولی از خودم و از خودتان دارید برایم برای نماز و روزه بدهید.

 

 

                                                        والسلام... 

 

 

 

 

 

فراز هایی از وصیت نامه : 

 

1 – برادران پاسدار کمیته انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسؤلین ! باید در برابر فساد های شهوانی و جنسی و اعتیاد عکس العمل از خود نسان دهید و اعلام کنید که اسلام پاک کننده ی ناپاکی ها ست . شما سنبل انقلاب هستید ة لحظه ای از جان فشانی در راه انقلاب اسلامی کوتاهی نکنید . سعی کنید همیشه در خط امام و گوش به فرمان امام باشید ، لحظه ای به منافقین امان ندهید که بتوانند کاری بکنند ، شکست ما وقتی است که بین مردم تفرقه بیفتد ، مواظب باشید که دشمن نتواند روحانیت و مردم تفرقه بیاندازد . 
2 – اگر جنازه ام آمد ، خرج زیاد و اسراف نکنید و به جای خرج کردن پول برای مراسم ، آن پول را به حساب جبهه بریزید . 
3 – دوستان و آشنایان ! نماز جماعت ،ئ نماز خمعه ، دعای کمیل و دعای توسل را فراموش نکنید که پیروزی ما در گرو خون شهیدان و دعا ونماز می باشد .
 4 – مال ها و جان خود را در راه خدا هدیه کنید .
5 – دوستان عزیزم ! خط امام ، خط رسول خدا و(ص) می باشد ، او از تبار ابراهیم خلیل الرحمان است . همانا که نفس کشیدن او برای اسلام می باشد . خداوندا ! نعمت امام را چگونه شکذ گذارم ، وجوی که ما را از یوغ بندگی رژیم سر سپرده پهلوی با ان عمق جنایاتش ، بیرون آورد .نکند گاهی مواقع کفر این نعمت کنیم . 
6 – پدر و مادر عزیزم ! برای رضای خدا صبر نمایید ، که خداوند شمارا دوست خواهد داشت . ... از کار های خیر استقبال کنید و مسائل شرعی را انجان دهید . به غیر از راه خدا هیچ راهی راه رستگاری نیست . اگر کشته شدم فقط دعا کنید که  خدا مرا در زمره شهدای کربلا قرار دهد . 
7- هیچ گاه در مرگم گزیه نکنید ، ناله نکنید . دعاکنید که خدا فریادرس بی پناهان است . 
8 – پدر جان ! نکند غمی بر چهره مردذانه شما بنشیند ، شا باش و بدان شهادت فرزندت باعث سر افرازی شما در اخرت می باشد . 
9 – آگاه باشید ! در روز قیامت از شما سؤال می کنم ، که چرا از شهدا یاد نگرفتید .

 
میثم میثم
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۶:۵۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر